Related Articles

3 Comments

  1. 1

    charli carli

    shkaku kryesor i aksidenteve është mos kryerja e detyrës nga inspektorët e qarkullimit rrugor. nji her e nji kohë( në kohën e dullës) po të dilje nga ndonji lokal, vinte policia të kontrollonte se sa kishe pirë. kur dallonte (nëpër mjet “tubit”) se kishe pir me nji her të pezullonte patentën. sot mund të pish sa të duash e t’i hypish makinës pa asnji problem. ka raste kur del nga lokali inspektorët të shohin e jo që s’të thon gjë por edhe të përshëndesin ” e shefo ç’kemi” shoferi që nuk përdor pije alkolike nuk ka nevoj për sinjalistikë. aq më tepër në rrugët që i kan shkelur disa herë.

    Reply
  2. 2

    charli carli

    këta zotërinjt lartë më duket se po kërkojnë se ku i ka rën portofoli. ha ha ha ha ha

    Reply
  3. 3

    agim durrsi

    ne fillim qe te luftohet nje fenomen duhet te studjohen faktoret qe marrin pjese ne nje aksident dhe pas kesaj te studjohet shkaku ne nje aksidentet rrugore perfshihen automjeti, shoferi, kembsori, infrastruktura rrugore, sinjalistika rugore, kultura ne pergjithsi e popullsise.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Kjo faqe interneti u realizua me mbështetjen e popullit amerikan, përmes Agjencisë së Shteteve të Bashkuara për Zhvillim Ndërkombëtar (USAID), në kuadër të Programit për Forcimin e Sistemit të Drejtësisë në Shqipëri (JuST). Shoqata e Gazetarëve për Drejtësi (SHGD) mban përgjegjësi të plotë për brendinë e kësaj faqeje, e cila nuk përfaqëson domosdoshmërisht pikëpamjet e USAID-it apo të Qeverisë së Shteteve të Bashkuara.
© 2014, Të gjitha të drejtat janë të rezervuara nga Shoqata e Gazetarëve për Drejtësi - SHGD